maanantai 11. kesäkuuta 2012

tiedäthän, että pysyn tässä vierelläsi maailman tappiin asti


Mä oon aina vieroksunut monen tytön tapaa suunnitella häänsä yksityiskohtiaan myöten jo monta vuotta ennen kuin on tietoa edes sulhasehdokkaasta. Kuitenkin viimeviikkoset häät, jotka oli mulle ihkaensimmäiset, sai mutkin lisäämään muutaman kohdan mun mentaaliseen häämuistiooni: omannäköisyys, rentous, yllätyksellisyys, aito tunnelma. (Olettaen siis että mulla koskaan mitään häitä tulee olemaankaan :D) Ehkä mun häissä ei ole kanoottikierrosta shamaanirumpujen soidessa tai kuumailmapallomatkaa, mutta näihin häihin ne sopi enemmän kun hyvin!

(sori muuten tää mun postaustahti, netittömänä on paha bloggailla.... terveisin kirjastonörtti_94)

4 kommenttia:

  1. ihanan tunnelmallisia kuvia :) ! haluisin muuten tietää miten ootte saanu kuvien välini niin pieneks?

    VastaaPoista
  2. Kuvissa on aivan ihana fiilis:)

    VastaaPoista
  3. Wau, bongasin julkkiksen!!! :D

    VastaaPoista
  4. kaisa: kiitos! itse asiassa mä en tähän hätään osaa auttaa, muistan vaan että venkslasin tosi pitkään jotain koodeja D:

    Nyrha: kiitti! kiva juttu, koska niin oli tuolla paikan päälläkin :D

    Anonyymi: mä taas en ois tunnistanu ellei iida ois sanonu :D

    VastaaPoista