tiistai 24. huhtikuuta 2012

silja symphony part 2 + ostokset !


Noi ikkunan läpi otetut potretit on mun mielestä hyvin onnistuneita, samoin kuin Ruotsin ostoksetkin! En ostanut loppujen lopuksi yhtään vaatetta, kun ei mitään tarpeellista ja täydellistä sattunut osumaan näkökentälle. Sen sijaan pitkään etsimiäni asusteita bongailin useemmankin! Olkihatusta oon haaveillut kolme vuotta, aurinkolaseista parisen ja bikineitä ja reppua metsästelin jo viime keväänä. Nyt sitten tärppäs, jess!

Viikonlopun olin isosleirillä ja muutenkin viime päivät on tuntunu hyvinkin onnistuneilta. Mun puolesta tää fiilis vois kestää miten pitkään hyvänsä!

4 kommenttia:

  1. Ei apua miten ihania kuvia!! Mäkin haluun tollasen delfiini tatskan :)

    VastaaPoista
  2. MUN KULTA MUSSU REPPUNIIIIII<3<3<3 millon pääsen taas halimaan sitä

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia Julia!!!! :)) t. Josefiiiiina

    VastaaPoista