lauantai 18. helmikuuta 2012

i got big booty bitches


Wanhat 2012 on takanapäin ja oon ihan onnellinen ettei tarvi vähään aikaan pomppia koroilla missään. Erityisesti Krakoviak sai jalat anelemaan armoa...! Mun kengät ei ollu onneksi kovin korkeet, ainut vaan että puvun helma vaelteli ties missä ja oisin varmaan kompastunu siihen jossei oltais Kristan kaa tehty siihen muutamaa hakaneulaviritelmää. Ja mun piti lainaa Emilin sukkia, koska sukkikset oli jotenki turhan liukkaat... :D Toi mun kampaus vaati lähemmäs nelkyt pinniä ja sitä oli kivuliasta selvitellä tänä aamuna! Viiitsi vitsi, oikeesti nautin joka sekunnista. Ja joo joo, nää putousläpät alkaa tulla korvista ulos.

Oli kyllä oikeesti ihan tosi tosi kiva päivä ja noita tansseja tulee salee ikävä. Ok, ei ehkä tangoa niin paljoa. Tai sitten wienervalssin sitä "pyöri seitsemän kertaa ympäri samalla kun kävelet eteenpäin"-kohtaa. Mut oma tanssi! Jos joku laittaa meijän revittelyn youtubeen nii linkittelen sitä sitten tänne nii pääsette kans näkee.

Ihan hullu ajatus kyl et me ollaan nyt koulun vanhimpia. Onneks mulla on koko ensi viikko aikaa sulatella tota ajatusta koska hiihtoloma!

edit// ps. iso kiitos vielä kuvien ottajille (----: näitä oli kiva muokkailla!

25 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Susta tulee jollain tavalla mieleen Marilyn Monroe näissä, johtuu vaaleesta tukasta ja meikistä. Kaunis. :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania kuvia. En oikeesti kestä kun teidän joka postauksesta löytyy niin monta täydellistä otosta! :-D

    VastaaPoista
  3. Iida sä oot niin täydellinen, yhdyn Marilyn-kommenttiin!!! Ja muutenkin ihania kuvia ja ihmisiä, hitsi ku en päässy kattoo paikan päälle! :((

    VastaaPoista
  4. Millä objektiivilla nää on kuvattu! Upeita!

    VastaaPoista
  5. Melkosen mahtavii kuvii, ai vitsit miten ihanii!:) Ps. olit super kauniina!

    VastaaPoista
  6. Näytät ihan joltain tuhkimolta ! vitsin kaunis :)

    VastaaPoista
  7. salakuvausta :D ihmeellistä, et mä oon osannu edustaa!
    mut joo, olit ihan sairaan nättinä :) !!

    VastaaPoista
  8. ihania kuvia, varsinkin toi kolmas ! (-:

    VastaaPoista
  9. Oi! Oot hullun kaunis, ja aivan ihana tuo sun mekko! <3

    VastaaPoista
  10. oliks jaakko sun parina?? kui jännää et mä tunnen sen.. maailma on pieni :D

    VastaaPoista
  11. koko postaus aeeevan ihana!

    VastaaPoista
  12. Oot Iida älyttömän kaunis !:) Ihanaa et oli näi paljon kuvia. Odotan kauhulla Julia sun kuvii Wnahoista ja etenki jatkoilta.. oh my..

    VastaaPoista
  13. ihania kuvia, oot tosi kaunis noissa kuvissa ja iiiiiihana postaus! :) teiltä tulee aina niin kivoja postauksia muutenkin !! :)

    VastaaPoista
  14. Ihania kuvia! kaikki on niin kauniina :---)

    VastaaPoista
  15. IIDA OOT AIVAN LIIAN KAUNIS!!! ihan sokaistuin sun silmistä ja mekosta ja kaikesta siitä kauneudesta ! <3 harmi ettei pysty olee ku omis wanhoissa ja yhdessä paikassa samaan aikaan, ois ollu siistii nähä teijänkii wanhat! ;)

    VastaaPoista
  16. Paras Wanhat 2012 postaus
    mihin oon törmänny
    melkein en tylsistynyt
    :D

    VastaaPoista
  17. Älyttömän kauniita kuvia, varsinkin tuo kolmas on ihana. :)

    VastaaPoista
  18. Iida ja Juulia, harkitkaa vakavasti mun ottamista mukaan blogitiimiin kun kuvat sai näin hyvän vastaanoton :D Mä oletan tietysti, että noi kommentit koskee vain noita mun ottamia kuvia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ups ei mun pitänyt olla anonyymi..
      <3: Tuuli

      Poista
  19. Näytät vähän tuhkimolta :--)

    VastaaPoista
  20. millon julia tekee wanhojen postauksen? :)

    VastaaPoista
  21. VOI EI kiiiiitos ihan sikana teijän kommenteista (--: tykkäsin kans tosi paljon mun mekosta vaikka sen kanssa piti säätää kaikkea ja kuvissaki oon ihan edustava ja kiva päivä oli kokonaisuudessaan! tuli tosi hyvä mieli ku luin näitä, ootte ihania!

    Anonyymi: sigman 50mm f1.4 et sellasta!

    Paula: juuu jaakon kanssa tanssin :D kyl maailma on pieni!

    VastaaPoista